Yiyip içip kaçıp gittiler
Muğla’nın Bodrum ilçesinde bir işletmeye giden şahıslar, 8 bin TL’lik hesabı ödemeden işletmeden ayrıldı. Şahısların kaçarak uzaklaşması güvenlik kamerasına yansıdı. Olay, Bodrum ilçesi Bitez Mahallesi’ndeki Bitez Köftecisi adlı mekanda yaşandı.…
