Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu

Muğla’nın Bodrum ilçesinde bir işletmeye giden şahıslar, 8 bin TL’lik hesabı ödemeden işletmeden ayrıldı. Şahısların kaçarak uzaklaşması güvenlik kamerasına yansıdı.

Olay, Bodrum ilçesi Bitez Mahallesi’ndeki Bitez Köftecisi adlı mekanda yaşandı. Mekana gelen 2 erkek şahıs, ızgara ve meze çeşitleri, salatalar, meyve, peynir, enginar ile 2 şişe yerli alkol siparişi verdi. Gece boyunca yiyip içen 2 şahıs, restoran işletmecilerin dalgınlığına getirip mekandan ayrıldı. Şahısların koşarak uzaklaşma anları güvenlik kamerasına yansıdı. Şahısları oturdukları yerde göremeyen restoran yetkilileri, şoku yaşadı.

Bu yazıyı paylaş !

Shares







<p>The post Yiyip içip kaçıp gittiler first appeared on Bodrum Sokak TV.</p>

Kaynak: https://sokaktv.com/ajans-haberleri/yiyip-icip-kacip-gittiler

Haber Euro Türk
Author: Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.


Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

By Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir