İran Dışişleri Bakanı Arakçi NBC yayınında “Amerikan üslerine neden saldırıyorsunuz?” sorusuna Çünkü bizi bombalıyorsunuz” yanıtını verdi.
KAYNAK: SÖZCÜ HABER
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

