Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu
Tokat'ta Doğaya 200 Keklik Salındı: Zararlılarla Biyolojik Mücadele Güçleniyor

Tokat’ın Reşadiye ilçesinde doğal yaşamın korunması ve ekolojik dengenin güçlendirilmesi amacıyla 200 keklik doğal ortamına bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında keklikler, Umurca köyündeki yaşam alanlarına salındı.

Proje ile yaban hayatının desteklenmesinin yanı sıra, özellikle tarım alanlarında kene ve benzeri zararlılarla biyolojik mücadeleye katkı sağlanması hedefleniyor. Doğaya salınan kekliklerin ekosistemin korunmasına önemli katkı sunması bekleniyor.

Etkinlik, Reşadiye Kaymakamı Ahmet Tan’ın himayelerinde gerçekleştirildi. Programa Niksar Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği Şefi Ayşenur Gündoğdu, kurum personeli ile bölge sakinleri de katıldı. Yetkililer, doğal yaşamı desteklemeye yönelik benzer çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.

                            <div id="ad_121_mobile" data-channel="121" data-advert="temedya" data-rotation="120" class="mb-3 text-center"></div>

Tokat'ta Zararlılarla Mücadele Için Doğaya 200 Keklik Salındı1

Kaynak: AA

Kaynak: https://www.tokathaber.com.tr/tokatta-dogaya-200-keklik-salindi-zararlilarla-biyolojik-mucadele-gucleniyor

Haber Euro Türk
Author: Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.


Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

By Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir