Muharrem ayının ilk iftar programı Efeler ilçesine bağlı Dalama Mahallesi’nde ve İncirliova ilçesine bağlı Akçeşme Mahallesi’nde düzenlendi. Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle kentin farklı noktalarında iftar sofraları kurmaya devam edecek.

Tüm vatandaşları iftar sofralarına davet eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Muharrem ayının ülkemize barış, huzur, bereket ve sağlık getirmesini diliyorum. Tuttuğunuz oruçlar kabul olsun” ifadelerini kullandı.
<div id="ad_121_mobile" data-channel="121" data-advert="temedya" data-rotation="120" class="mb-3 text-center"></div>
BELEDİYE HABERLERİ İÇİN TIKLAYINIZ
Muhabir: Rojda Dolgun

Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
