2006 yılında, hem okumak hem de çalışmak zorunda olduğum bir dönemde çıktı karşıma Bilbay Bey…
İlk kez kamera karşısına geçme fırsatını bana o verdi.
Allah var, çok çalıştırdı beni. Ama emeğimin karşılığını da her zaman zamanında verdi; hiçbir zaman mağdur etmedi.
Bir gün kendisine, “Bilbay Bey, herkes beni takdir ediyor, aferin diyor. Siz neden bir kere bile aferin demediniz?” diye sormuştum.
Bana, “Benim ustam da bana öyle öğretti. Aferin dersem şımarırsın.” demişti.
O günden sonra kimseden aferin beklemedim.
Hayatımda önemli bir yeri vardı. Buraya geldiğimizde eşimi ve çocuklarımı ilk önce Bilbay Bey ile tanıştırdım. Onlara, “Benim okumama, Kanal T’de çalışmama ve Ersin Tatar ile tanışmama vesile olan kişi budur.” dedim.
Benim siz de hakkım var mıdır, onu Allah bilir. Ama eğer varsa, hakkım sonuna kadar helal olsun.
Biliyorum ki siz de hakkınızı bana helal ettiniz.
Zaman zaman birbirimize çok kızdık. Tartıştığımız da oldu. Ama hiçbir zaman saygımızı kaybetmedik.
Mekânınız cennet olsun Bilbay Bey.
Seni daima saygı, minnet ve güzel hatıralarla anacağım.
The post Gökçe Örnekal: İlk kez kamera karşısına geçme fırsatını bana o verdi appeared first on Giynik Gazetesi.
Kaynak: https://giynikgazetesi.com/gokce-ornekal-ilk-kez-kamera-karsisina-gecme-firsatini-bana-o-verdi/
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
