Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse 24 yıl sonra yaşanacak dünya kupası heyecanına gölge düşürdü. Köse, “maç için dev ekran kuralım mı” diye anket açtı.
Başkan Köse’nin milli maç için başlattığı anket uygulaması ilçede büyük bir tartışmanın fitilini ateşledi. Belediye yönetiminin kültür-sanat etkinliklerinde çifte standart uyguladığını savunan vatandaşlar, Başkan Köse’ye tepki gösterdi.
Leyla Dizdar Kültür Salonu bahçesinde dev ekran kurularak gösterimi yapılan çocuk çizgi dizisi “Kral Şakir” ve Türk sinemasının klasikleri arasında yer alan “Yeşilçam” filmleri için halka sormayan Başkan Köse konu milli maç olunca anket açması Safranbolu’da gündem oldu. Başkan Köse anket sonucuna göre nerede izleyeceneceğini de halka soracak.
Vatandaşlar, birkaç yıldır devam eden Yeşilçam filmlerinin gösterimleri için halkın fikrinin alınmadığını ancak konu A Milli Futbol Takımı’nın maç yayınına gelince, belediyenin anket açarak “Yayınlayalım mı, yayınlamayalım mı?” diye halka sorması bardağı taşırdı.
Anket paylaşımı altına “Kim istemez, tabi ki isteriz” diye yorumlar yapan Safranbolu halkı, milli bir heyecan için onay mekanizması işletilirken, yıllardır izlenen filmlerin doğrudan dayatılmasına anlam veremediklerini ifade ediyor. Ay yıldızlı takım Başkan Köseyi neden rahatsız etti?
SAFRANBOLU’DA ANKET KRİZİ yazısı ilk önce Pusula 78 üzerinde ortaya çıktı.
Kaynak: https://pusula78.com/safranboluda-anket-krizi/
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
