Dortmund’da bir araya gelen kalabalık, hem duyduğu derin acıyı hem de güçlü adalet talebini kamuoyuna duyurdu Murat Pehlivan – Murat Ali Blach DORTMUND Dortmund’da ırkçı terör örgütü NSU’nun kurbanlarından Mehmet Kubaşık, ölümünün 20. yılında düzenlenen törenle anıldı. Yüzlerce kişinin katıldığı anmada hem derin bir acı hem de güçlü bir adalet talebi öne çıktı. Anma programı, […]
Kaynak: https://postaktuel.de/2026/04/nsu-kurbani-kubasik-katledilisinin-20-yilinda-anildi/
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
