Beşiktaş, 2025 yılında en çok derbi kazanan takım oldu
Türkiye Kupası'nda oynadığı Fenerbahçe derbisinden de galibiyetle ayrılan Beşiktaş, 2025 yılında en çok derbi kazanan takım oldu. Siyah-beyazlılar seneyi 3 derbi galibiyetiyle kapattı. KAYNAK: EN SON HABER
