Salona polis girdi, maç yarıda kaldı! Göztepe-Beşiktaş maçına holigan damgası…
İzmir’de oynanan Göztepe–Beşiktaş kadın voleybol maçı öncesinde iki takım taraftarları arasında arbede yaşandı. Olaylar daha sonra salona sıçradı. Polis müdahalesi sonrası salon boşaltıldı. KAYNAK: SÖZCÜ
