Ziyaret sırasında Özçelik’in sağlık durumu hakkında bilgi alan Şanlıtürk, “Kıymetli kardeşim” dediği İl Başkanı’na acil şifalar diledi. Şanlıtürk, ziyaret sonrası yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Dava ve teşkilat çalışmalarımıza uzun yıllardır emek veren İl Başkanımızın en kısa sürede sağlığına kavuşarak aramızda yerini alacağına inanıyoruz. Rabbim kendisine ve tüm hastalarımıza acil şifalar ihsan eylesin.” Ziyaret, iyi dilek ve temennilerin ardından sona erdi.
Kaynak: https://www.ordupress.com/milletvekili-sanliturk-ten-il-baskani-ozcelik-e-gecmis-olsun-ziyareti/24263/
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
