Beşiktaş forması giyen Orkun Kökçü, Başakşehir maçının ardından yaptığı açıklamada “Zaten ‘Bir gol atsam devam gelir’ demiştim. Allah’a şükür iyi gidiyor ama her hafta da beklemeyelim. Baskı olmasın” dedi.
KAYNAK: SÖZCÜ TV
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

