Viyana’da pazartesi akşamı yaşanan bir olay kamuoyunda tartışma yarattı. Ottakring semtinde bir sürücü, park hâlindeki aracını motoru çalışır durumda bıraktığı gerekçesiyle yüksek miktarda para cezasına çarptırıldı. Edinilen bilgilere göre, Viyana’da yaşayan bir vatandaş akşam saatlerinde aracıyla evine gitmek istedi. Ancak dondurucu hava nedeniyle aracın camları tamamen buz tutmuştu. Sürücü, görüş sağlamak amacıyla aracına binerek motoru […]
KAYNAK: SILA YOLU
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
