CHP İzmir İl Başkanlığı görevine atanan eski Çiğli Belediye Başkanı Utku Selim Gümrükçü, Buca’da basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Konuşması sırasında cebinden İzmir Kent Kartı çıkararak toplu taşımayı kullanmaya devam ettiğini vurgulayan Utku Gümrükçü, siyasetçinin halkın içinde olması gerektiğini ifade etti.
<div id="ad_121_mobile" data-channel="121" data-advert="temedya" data-rotation="120" class="mb-3 text-center"></div>
Dernek yöneticileri, üyeler ve vatandaşlarla bir araya geldiklerini ifade eden Gümrükçü, “Otobüste, vapurda, sivil toplum kuruluşlarında, kahvaltılarda, düğünlerde ve cenazelerde halkın yanında olacağız” diye konuştu.
Gümrükçü’nün açıklamasının tamamı şöyle:
“Siyasetçi halkın içinde olmalı, halktan uzak duran korkan kaçan, siyaset yapamaz. Halkın eleştirisine tahammül edeceksin, eleştiriye göre kendini düzelteceksin. Biz halkla hep birlikte olduk. Dernek yöneticilerimiz, üyelerimiz, vatandaşlarımızla birlikteydik bugün. Ama otobüste ama vapurda, ama sivil toplum örgütlerinde, ama kahvaltılarda, düğünlerde cenazelerde halkın yanında olacağız. Özellikle Buca’yı Bucalıları önemsiyorum. Ben de burada üniversite okudum, bu kenti biliyorum. Hep birlikte güzel şeyler yapacağız”
Kaynak: https://www.izgazete.net/il-baskani-gumrukcu-kent-kartini-gosterdi-siyasetci-halktan-kacmaz

Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
