Karabağlar Belediyesi Nokta Yaş Alma Merkezi’nde gönüllü kursiyerlerlerinin resim sergisi sanatseverlerle buluşturuldu.
<div id="ad_121_mobile" data-channel="121" data-advert="temedya" data-rotation="120" class="mb-3 text-center"></div>

Kursiyerlerin bir yıl boyunca özenle hazırladığı resimler, Karabağlar Belediyesi Sergi Salonu‘nda İzmirlilerin beğenisine sunuldu.

“BU HİKAYELER BU SALONDA KALMASIN”
Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, sergi açılışında hem kursiyerlerle hem de yurttaşla buluşarak sohbet etti.

Başkan Kınay, sergide yaptığı konuşmada “Her fırça darbesinde bir emek, bir umut, bir yaşam hikâyesi var. Bu renkler ve hikâyeler yalnızca bu salonda kalmasın; dayanışmayla, umutla ve cesaretle tüm Karabağlar’a yayılsın.” dedi.
22-26 Haziran tarihleri arasında ziyaret edilebilecek sergi tüm vatandaşlara açık olacak.

Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
