Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu

Belgesini otomobilde unutan aday, sınava geç kaldı: ''Böyle şeyler oluyor. Benim hatam, seneye görüşürüz''
Bursa’da Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na (YKS) girecek bir öğrenci, otomobilde unuttuğu giriş belgesini almaya gidince sınava geç kaldı. Görevliler tarafından içeri alınmayan aday, “Böyle şeyler oluyor. Benim hatam, seneye görüşürüz o zaman” derken, içeri alınması için kendisine yardımcı olan velilere de sarılarak teşekkür etti.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından düzenlenen YKS’nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT), saat 10.15’te başladı. Kentte de öğrenciler, sabah saatlerinden itibaren sınava gerecekleri okulların önünde toplandı. Aileleri ile okul önünde bekleyen öğrenciler, kapıların açılması ile sınav salonlarına alındı.

 

‘BENİM HATAM’

 

Nilüfer ilçesi Osman Şevki Uludağ Anadolu Lisesi’ne gelip, otomobilde sınav giriş belgesini unutan bir öğrenci, belgeyi almak için araca gitti. 10.03’te geldiği okul kapısında sınav sorumluları ve polisler tarafından içeri alınmayan aday, “Böyle şeyler oluyor. Benim hatam, seneye görüşürüz o zaman” derken; öğrencinin içeri alınması için uzun süre uğraşan veliler büyük üzüntü yaşadı. Geç kalan aday, kendisine yardımcı olan velilere sarılarak teşekkür etti.

 

 

 


KAYNAK: NTV Haber

Haber Euro Türk
Author: Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.


Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

By Haber Euro Türk

Haber Euro Türk, Avrupa’daki Türk topluluklarına ve dünya gündemine dair güvenilir, tarafsız ve güncel haberler sunan dijital haber platformudur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir