Fenerbahçe Spor Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu’nda oy sayımı tamamlanırken resmi olmayan sonuçlara göre Aziz Yıldırım sarı-lacivertli kulübün yeni başkanı seçildi.
Eski Kenan Evren Lisesi arsasında gerçekleştirilen tarihi kongrede delegeler oylarını kullandı ve seçimde toplam 27 bin 138 delege oy vererek büyük bir katılım oranına ulaştı. Seçim yarışında sarı pusulayla yer alan Aziz Yıldırım, rakibi Hakan Safi’ye karşı sandıklarda belirgin bir üstünlük sağladı.
HAKAN SAFİ YENİLGİYİ KABUL ETTİ
Açılan sandıklarda farkın iyice açılması üzerine başkan adayı Hakan Safi kameraların karşısına geçti. Seçimi kaybettiğini resmen ilan eden Safi, rakibi Aziz Yıldırım’ı tebrik etti.
YENİDEN AZİZ YILDIRIM DÖNEMİ BAŞLADI
Sandıkların açılmasıyla birlikte sarı-lacivertli kulübün delegeleri tercihini Aziz Yıldırım’dan yana kullanmış oldu. Bu sonuçla birlikte Aziz Yıldırım, uzun bir aranın ardından yeniden Fenerbahçe’nin lideri oldu.
Kaynak: https://www.haber53.com/spor/fenerbahcenin-yeni-baskani-aziz-yildirim-oldu/
Haber Euro Türk sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
